Szerinted felvesznek?

 2010.01.17. 21:08

Kis  érő  levél

Tisztelt Ügyvezető Igazgató Úr!  

 

Az ÁllásStart 2010 című kiadványban és a Proffession.hu oldalon sem  olvastam, hogy fix állásra, fix fizetéssel munkavállalókat keres, tehát egy ilyen  állásra ezúton szeretném a pályázatomat benyújtani Önhöz. A honlapjukon viszont olvastam a Kft/Bt-ről, és nagyon tetszett a vállalat cégbemutatkozója.

 Különböző szakokon végeztem, (lásd lent, az aláírásban,)- néha többször is egy évben, de például soha nem jártam a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar műszaki menedzser szakára. Az iskola mellett gyakran látogattam nagyhírű kommunikációs központokat, mint pl. Helyi Büfé, vagy Feneketlen-tó Parti Kiskorú Dohányosok Egyesülete, extrém-jóga klub, kung fu edzések, ahol tovább mélyítettem ismereteimet, és sajnos semmilyen fontos kapcsolati tőkét  nem szereztem. Ezért tartok itt.

 Jelenleg egy kisebb családi vállalkozást vezetek (én + a lányom), ahol logisztikával (ki mikor hova megy edzésre, ki hozza el a suliból, hogyan keljünk át reggel a Demszky-féle akadálypályán), anyagbeszerzéssel (csokoládé, joghurt, bio tej, tananyagok, fordítások,  alkatrészek), valamint  tanítványok  becserkészésével, pénzügyi feladatokkal (ebédbefizetés, hitelfelvétel rokonoktól, nem létező anyagi forrásokból való projektfejlesztés), lektorálással (házi feladatok kijavítása éjszakai műszakban), csapatépítéssel (nevelés), és büntetőügyekkel (TV- és PC-tilalom), irodai munkával (hivatalos e-mailek, levelek, telefonok megválaszolása,  katasztrófák elhárítása, szemeszterzáró értékelések készítése, tanmenetek kiagyalása) rendezvényszervezéssel (tanítványok, meetingek, trainingek, stb.  egy időpontban való lebonyolítása), karbantartási munkálatokkal (mosógép-szűrő-tisztítás,  távirányítós-helikopter-szerelés, számítógép újraélesztés - oké, bevallom, teamviewer-rel) , kapcsolatépítéssel (nyalizás a tanároknak...) is foglalkozom. Huhh...

Jelenlegi beosztásom szerint Front Office Manager vagyok, de nem áll tőlem távol a Sales and Account Representative feladatköre sem.

Erősségeim közé tartozik, hogy képes vagyok lótuszülésben, egyszerre 3-4-5-6 feladatot elvégezni úgyis, ha közben röplabdák véletlen célpontjává válok,  megy a tv, a rádió,  a gyerek,  esetleg 3 napja nem aludtam vagy ejt a számítógépem. (gyakran megteszi..)

 Szeretnék egy jól működő dinamikus cég aktív tagja lenni, és egy szakmailag kihívást jelentő területen elhelyezkedni. Azt mondják, - "A pénz nem boldogít" - én csak egy lehetőséget kérek, és bebizonyítom az ellenkezőjét.

 Várom a válaszát, és bízom abban, hogy lehetőséget ad számomra egy személyes találkozásra, ahol nemcsak a szakmai ismereteimről, hanem a munkához szükséges személyes képességeimről is – (úgymint meggyőzőerő, kommunikációs képesség, problémamegoldás, szenvedőképesség hiszti nélkül, reménytelen optimizmus, stb.) – amelyek fontosak egy ilyen munkakörben, személyes benyomást szerezhet.

 

Budapest, 2010.  Boldogasszony –, Télhó –, Fergeteg – Hava ,  valahányadika.

 

Máté Zsófia   

CELTA képesítésű angol nyelvtanár;
Német – magyar tolmács-fordító;
Marketing és reklámmenedzser;
Nyelvi lektor;
Alkalmazott fotográfus

 

 

 

süti beállítások módosítása